Samáriai Asszony

Samáriai Asszony

188, a kegyelem száma

2024. szeptember 12. - samariai

Körülbelül augusztus 11-én éjszaka kaphattam egy olyan álmot, jó Atyánk kegyelméből, amelyben valami felsőoktatási képzésekről szóló kiadvány lapjait lapozgattam, nézegettem, azt böngészve, hogy talán még valamit ezek közül a képzések közül el lehetne végezni. Egy táblázatot láttam, amelyben különböző kurzusok szerepeltek, olyasmit, mint amilyen a felsőoktatási felvételi tájékoztatókban szokott lenni.

Én valami olyasmit keresgéltem az álomban, amit nem telik túl sok időbe elvégezni, és ami nem túl megerőltető. Nem tudom, hogy még milyen képzések szerepeltek a táblázatban, talán 3-4 féle volt rajta. Fel voltak sorolva a táblázatban, hogy mennyi tárgyat kell felvenni és mennyi kredit pontot ér egy-egy tárgy, és mennyit kell ezekből teljesíteni egy adott képzéshez, az egyetemi vagy főiskolai képzések kreditpontos rendszeréhez hasonlóan. Megnéztem, hogy a zenei képzés ebből a szempontból milyen, gondolva, hogy az talán nem igényel annyi időt és energiát. És az volt az érdekes, hogy a zenei képzés tárgyai úgy voltak feltüntetve a táblázatban, hogy nem egy-egy tárgy neve szerepelt ennek celláiban, hanem az volt bele írva, hogy "liturgia". És minden egyes liturgia alatt szerepelt, hogy az adott liturgia elvégzése hány kreditpontot ér, de ezt sem kreditpontnak nevezték a táblázatban, hanem kegyelemnek (!).

Tehát, a táblázatban az volt feltüntetve, hogy egy -egy liturgia teljesítése hány kegyelmet ér! És a táblázat végén szerepelt összesítve is az adat, hogy ezen liturgiák teljesítése összesen 188 kegyelem (kreditpont). Erre felfigyeltem még álmomban is, hogy milyen fura, biztosan valami katolikus zenei képzés lehet, mert miért neveznék különben liturgiáknak az egyes tárgyakat, és milyen fura az is, hogy kegyelemben számolnak kreditpont helyett. Ugyanakkor az a megérzés jött nekem álmomban, hogy akkor ez valószínűleg nem nekem való, mert én nem vagyok, nem voltam, és nem is szeretnék ezután sem katolikus lenni, meg úgy egyáltalán, nem vagyok egy templomban sűrűn megforduló ember, legyen szó bármilyen vallásról is...

Miután felébredtem, gondolkodtam a liturgia jelentésén (azt sem tudtam, hogy valójában mit is jelent ez a szó) és azon, hogy 188 kegyelem szerepelt az álomban... Mit jelenthetnek ezek? Azután néztem meg a Wikipédián, hogy a katolikusoknál talán kb. a szertartás rendjét jelenti, vagy valami ilyesmit. De nem igazán kaptam megértést az álomra. Lehet, hogy 188 nap kegyelem van még hátra? Ilyen és hasonló gondolatok is feljöttek bennem, de végülis nem tudom, hogy konkrétan miről is van szó... Az viszont feltűnt, hogy kb. aznap megjelent egy útitársnak egy olyan felvétele az interneten, amely arról szólt, hogy mi történt az 1883-as évben... 

Mivel az 1883-as szám szintén 188-al kezdődik, mint az álomban a 188 kegyelem, ezért különösen felfigyeltem erre a hangfelvételre, amelyben elhangzik, hogy az "1883" című filmben miről van szó: az amerikai polgárháború utáni történésekről egy család életében. Többek között arról is szó esik, hogy ebben az évben egy hatalmas, nagyon híres hotelben nagy tűz keletkezett és leégett, a benne tartózkodók közül pedig sokan bent égtek a hotelben.

Az erről szóló hangfelvételt az alábbi linkre kattintva lehet meghallgatni:

https://kialtoszo.hu/?s=1883

Elméláztam azon, hogy, mivel kb. ugyanarra a napra virradó éjszakán kaptam az álmot, amely napon ez a hangfelvétel is készült, lehet, hogy Atyánk arra akar figyelmeztetni, hogy hatalmas tüzek lesznek a közeljövőben, illetve akár olyan nagyobb polgárháborúk is kitörhetnek, amelyeknek a mi életünkre nézve is jelentős hatásaik lehetnek.

Minderre azonban nem kaptam biztos megértést, hogy egészen pontosan mik is fognak történni, ezért ezekre vonatkozóan nem is tehetek egyértelmű kijelentéseket. Csak egy valami, amit biztosan állíthatok, az pedig az, hogy a megpróbáltatásoknak a "kovid" után koránt sincs még vége. De bármi is jöjjön, bármi is történjék, minden Isten engedelmével történik, Ő tud róla, és mindennek úgy kell megtörténnie, amint az megtörténik... A megpróbáltatásokra pedig igenis szükség van ahhoz, hogy a hitben megerősödhessünk (ez így van még akkor is, ha nekünk, testi embereknek semmi kedvünk nincs semmiféle megpróbáltatáshoz). És, ha arra gondolunk, hogy Isten kezében van a jövőnk, akkor, ha ezt igaz hittel, Istenben bízva gondoljuk, és az Ő szavát cselekedjük, akkor ez a tudat megnyugtat bennünket minden körülmény között.

Ezeket a gondolatokat pedig az juttatta eszembe, hogy, amint keresgéltem az álom jelentésére vonatkozó információk után, beírtam a Google keresőbe azt, hogy "188 kegyelem", és több, jelentéktelennek tűnő találat mellett, egy olyan blogbejegyzést is kidobott a kereső, amire azt mondtam, hogy ez az, ami kell nekem, és még a linkben is szerepel a "188 kegyelem"! A cikk még a "kovid" idején íródott, és a címe az, hogy "A minden kegyelem Istene", és egy Péter apostoltól származó idézettel kezdődik, amely a következőképpen hangzik: "A minden kegyelem Istene pedig, aki elhívott titeket Krisztusban az Ő örök dicsőségére, miután rövid ideig szenvedtek, maga fog titeket felkészíteni, megszilárdítani, megerősíteni és megalapozni. 1 Péter 5:10."

A szóban forgó cikket az alábbi linkre kattintva lehet megtalálni, érdemes elolvasni:

https://gyereahogyvagy.hu/cikkek/188-a-minden-kegyelem-istene

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samariai-asszony.blog.hu/api/trackback/id/tr2618472319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása