Samáriai Asszony

Samáriai Asszony

Rendezd még ma a számlád - tanító és figyelmeztető álom

2024. július 03. - samariai

Rekordmagasra nőtt a világ adóssága - AzÜzlet

Nemrég egy olyan, kissé viccesen hangzó álmot kaptam, Isten kegyelméből, amelyben egy amerikai ismerősöm jött hozzám angolórát venni. Ezzel az ismerőssel nagyon régen találkoztam, és nem is gondoltam rá azóta sem, tehát, mindenképpen kizárt, hogy az elmém játéka lett volna ez az álom. Mivel ő eredetileg is amerikai származású és születésű, és ott is nőtt fel, az angol az anyanyelve, tehát, már eleve érezhető, hogy milyen abszurd lehetett akár csak álomban is ez a helyzet, hiszen egyértelmű, hogy ő tud jobban angolul, nem én. Mégis, az álomban ő jött hozzám angolórát venni...

Tehát, amikor nálam volt angolórán, természetesen, angolul beszélgettünk, és, miközben egy kérdést tettem fel neki, valami nyelvtani hibát ejtettem. Ő pedig, természetesen, kiszúrta a hibát a kérdésemben, hogy az a szóhasználat nem helyes ott, és méltatlankodott, hogy ez így nem fog menni. Erre azt válaszoltam, hogy persze, hogy nem, mert inkább én kellene, hogy angolórát vegyek tőle, nem ő tőlem... Azt javasoltam, hogy ő inkább magyar órát kellene, hogy vegyen tőlem. És akkor meg is egyeztünk ebben, hogy a továbbiakban hetente egy alkalommal fog jönni hozzám magyar nyelvet tanulni, és ezután már magyarul beszélve folytattuk tovább az órát. Amikor lejárt az óra, és távozott, elfelejtett fizetni az óráért. Én pedig szégyelltem szólni miatta, csak morfondíroztam magamban, hogy mit tegyek, mert még a múltkori óráért sem fizetett... Vajon mit csináljak, most szóljak, vagy a következő órán, hogy akkor majd együtt fizesse ki a 3 órát egyszerre? Ugyanakkor, az is megfordult a fejemben, hogy következő alkalommal lehet, hogy nem is lesz nála annyi pénz, hogy az elég legyen a 3 tanóra díjára, tehát, mégsem biztos, hogy ez jó ötlet... Viszont, amíg a kijáratnál húzta fel a cipőjét meg a kabátját, reménykedtem, hogy hátha menet közben mégis eszébe jut, hogy fizetni kellene. Addig várakoztam türelemmel, és haboztam szólni, amíg elment. Ekkor eldöntöttem, hogy rendben, akkor majd a következő alkalommal szólok, hogy rendezze egyszerre a 3 óra díját... De vajon lesz-e annyi pénz nála, hogy ennek eleget tehessen?

Azt a megértést kaptam az álomra, hogy ez egy figyelmeztetés Isten részéről, mindannyiunk számára, hogy "rendezzük a számláinkat", amíg még megtehetjük, ne távozzunk el megfizetetlen adóssággal. Mert nem tudhatjuk, hogy kinek mikor van az utolsó óra, és az addig felhalmozott adósságunkat valószínűleg már nem fogjuk tudni kiegyenlíteni. Ezért szükséges, hogy kérjük Istent, hogy adjon "gyógyírt a szemeinkre", és "kenjük meg a szemeinket", hogy lássunk. Ne higgyük azt magunkról, hogy mi jók vagyunk, mert a legtöbb ember jónak látja magát, de ez sajnos nem igaz. A Biblia így ír erről:

"Azt tanácslom néked, hogy végy tőlem tűzben megpróbált aranyat, hogy gazdaggá légy; és fehér ruhákat, hogy öltözeted legyen, és ne láttassék ki a te mezítelenségednek rútsága; és szemgyógyító írral kend meg a te szemeidet, hogy láss. A kiket én szeretek, megfeddem és megfenyítem: légy buzgóságos azért, és térj meg." (Jelenések 3:18-19)

Tehát, életbevágóan fontos, hogy lássuk meg a bűneinket, azt, hogy mik azok, amik megkötöznek bennünket és  akadályoznak, rabságban tartanak, mi választ el minket Istentől és a Mennyek Országától... És, miután Isten kegyelméből, megkaptuk ezt a látást, bánjuk meg mindazt a sok bűnt, amit felhalmoztunk mindeddig, tartsunk őszinte bűnbánatot, és kérjük Isten bocsánatát. Vigyük bűneink terhét Krisztus elé, aki áldozata által megváltott minket, kifizette az adósságainkat, hogy ha valóban hiszünk Őbenne, Őrá tekintünk és figyelünk, el ne vesszünk, hanem örök életünk legyen. Mert Krisztus az egyetlen, aki megtisztíthat bennünket bűneink mocskától, és tiszta, "fehér ruhát" tud adni ránk.

"Ímé az ajtó előtt állok és zörgetek; ha valaki meghallja az én szómat és megnyitja az ajtót, bemegyek ahhoz és vele vacsorálok, és ő én velem. A ki győz, megadom annak, hogy az én királyiszékembe űljön velem, a mint én is győztem és ültem az én Atyámmal az ő királyiszékében. A kinek van füle, hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek." (Jelenések 3:20-22)

Egy másik kedves ismerősöm, barátom, pedig a tegnap tett közzé egy hanganyagot, amely pontosan ezt az álmot egészíti ki, így megerősítette e megértést, és segített az álom üzenetének részletesebb megértésében, anélkül, hogy tudott volna arról, hogy én milyen álmot kaptam. Dicsőség és hála érte Istennek!

„Rendezd még ma a számlád, hogy visszakaphasd lelked szabadságát, amíg még van időd. Kérj látást szemeidre, mert ahogy Hitlernek nem volt fogalma, mi volt az ő lelkében, úgy neked sincs fogalmad, mi lapul a lelkedben. És minden, ami rá van tapadva a lelkedre, örökkön veled marad, miután meghal a tested. Az összes bűn, az összes életellenes cselekedet, amit valaha elkövettél, és aminek terhe alól még nem kaptál Istentől valódi feloldozást. Vigyázz, mert nem tudod, mikor jön el számodra az utolsó óra, hisz, ahogy Jézus mondta, úgy jön az, mint éjjel a tolvaj. Abban az órában, amelyben nem számítasz rá. És ha eljött, elveszíted az esélyt a bűneidtől, az ördögeidtől való szabadulásra, amelyek örökre veled maradnak, és gyötörni fognak téged." Ez a fontos üzenet hallható, többek között, a fent említett hanganyagban. 

Aki szeretné ezt a hanganyagot is meghallgatni, az alábbi linkre kattintva megteheti:

https://kialtoszo.hu/hitler-jo-ember-volt/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samariai-asszony.blog.hu/api/trackback/id/tr8618439991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása