Samáriai Asszony

Samáriai Asszony

Egy azonnal beteljesülő álom Keanu Reeves-ről

2024. szeptember 14. - samariai

Image #4

A héten kaptam egy olyan álmot, amely Keanu Reeves-ről és családjáról szólt. Én filmeket nem szoktam nézni, így nem gondoltam már régóta sem erre a színészre, sem másra. Nem foglalkoztam Keanu Reeves-el, még anno a híres Mátrix című filmet - amelyben ő játssza a főszerepet - sem bírtam végignézni, mert belealudtam. Nem tudtam az ő családi állapotáról sem, és az életéről úgy egyáltalán semmit sem. Tinédzser koromban jóképűnek találtam, ez igaz, bár akkoriban még ő is fiatal volt... Csak annyit tudtam mindössze a magánéletével kapcsolatban, amit még fiatal koromban olvastam róla, hogy volt egy szintén fiatal és jóképű, nagyon tehetséges színész barátja (az ő nevére már nem emlékszem), aki sajnos drogfüggő volt, és fiatalon meghalt. Ám az álom nem ezzel kapcsolatos, hanem egészen másról szólt.

Az álom szerint ment hozzájuk - a Keanu és családja otthonába - megismerkedni a leendő takarítónőjük, egy fiatal nő, akit frissen alkalmazott Keanu, hogy a nyaralójukhoz legyen valaki, aki rendszeresen jár takarítani. Volt egy csúnya, csontos arcú vénasszony, szinte már boszorkaszerű megjelenéssel rendelkező felesége, meg két gyermeke, akik közül az egyik már fiatal felnőtt volt, a másik pedig tinédzserkorú volt. Minden családtagja csak a pénzes zsákot látta benne, csak a pénzére hajtottak, más nem igazán érdekelte őket, és rossz volt a kapcsolatuk színész apával. Keanu mindkét gyerekével veszekedett, és a feleségével is mogorván kommunikáltak egymással. 

Az álom elején Keanu a nagyobbik lányával éppen azon veszett össze, hogy a lány miért nem ment el dolgozni sem, meg továbbtanulni sem, mert biztosan azt hiszi, hogy ő pénzelni fogja egész életében... A lány valamit feleselt, de aztán a vita után elsomfordált, majd Keanu valamit vitatkozott a feleségével is. Közben a leendő takarítónő - aki néha én voltam az álomban, néha meg nem - elcsodálkozott a családtagok viszonyán, meg azon, hogy Keanu hogyan vehetett feleségül egy ilyen ronda, csontos arcú, mogorva, öreg nőt. És akkor arra gondolt(am), hogy az is lehet, hogy fiatalon még szép volt, de mostanra megcsúnyult. Viszont az jól látszott, hogy nem szeretik egymást... Ám mindeközben az a gondolat is motoszkált bennem az álomban, hogy még akár az is lehetséges, hogy csak ez a fiatal takarítónő akarja ilyen rossznak látni a Keanu és a felesége közötti kapcsolatot, és azért látja így ezt az egészet...

Ezután Keanu elment az újdonsült takarítónővel a nyaralóba, hogy mutassa meg neki, hogy hol és mit kell takarítani. Aztán azzal lett vége az álomnak, hogy én másnap reggel mentem be a nyaralóházba, és láttam, hogy minden csupa maszat, a padlón ilyen-olyan kajafoltok, a járólapokon is fagyifoltok meg borfoltok lecsöpögtetve, és sehol nincs kitakarítva. Ekkor hirtelen arra gyanakodtam, hogy te jó ég, itt nem volt semmi takarítás, hanem ezek ketten buliztak egyet, majd biztosan lefeküdtek egymással! És amint mentem beljebb, megláthattam, hogy valóban ez történt, éppen akkor szedték magukra a ruháikat... Ennyi volt az álom.

Az álom által azt mutatta meg Atyánk, Lélek által, hogy hogyan fog hozzá, és követi el a legtöbb esetben az ember a bűnt? Úgy, hogy a szívében először megfogan a bűnös gondolat, aztán, akár tudatosan, akár tudattalanul, de mindenképpen keresi a megfelelő alkalmat arra, hogy önmaga előtt is igazolhassa önmagát, hogy lám-lám, a másik ember megérdemli azt, hogy ez meg az történjen vele, mert ilyen, olyan, meg amolyan. Mert az emberek nagyrésze önmagát jónak gondolja, és nem akarja, hogy a saját jóságáról alkotott képe összetörjön. Ezért így vagy úgy, de addig nem nyugszik, amíg nem keres és talál legalább egy okot arra, amiről úgy gondolja, hogy az  feljogosítja őt arra, hogy elkövethesse mindazt, ami már amúgy is az ő szívének a szándéka volt. Ily módon nyer önigazultságot az ember, mivel, noha ő az, aki tettével árt embertársának, viszont ily módon neki mégsem kell szembesülnie a saját bűnös mivoltával, mert a másik emberre tud hárítani, hogy amaz volt a hibás, mert nem úgy viselkedett, ahogyan kellett volna. 

Így tett az álomban a fiatal takarítónő is. Megtetszett neki a színész (vagy akár a pénze, vagyona), és ezért ő mindent úgy látott, ahogyan azt látni kívánta: a színész felesége öreg meg csúnya, sőt még mogorva is, és nem szereti úgy a férjét, ahogyan ő azt megérdemelné, és a gyerekei is ugyanígy bánnak vele. Milyen rossz lehet szegénynek! De majd ő boldoggá teszi a férfit! Megadja neki a szeretetet, a törődést, a kedvességet, és a lehetőséget, hogy ismét igazi férfinak érezhesse magát! Ily módon nemcsak, hogy feljogosítva érzi magát arra, hogy nős emberrel paráználkodjon és házasságot törjön, hanem még fel is magasztalja magát, hogy ő milyen jó, mert ő majd boldoggá teszi a férfit, és megadja, ami jár neki! Így megy bele a paráznaságba és a házasságtörésbe a legtöbb nő és a legtöbb férfi. De nemcsak a házasságtörésre és paráznaságra érvényes ez, hanem másfajta bűnökre is, ugyanígy. Erre tanított most az álom által, erre hívta fel a figyelmemet jó Atyánk. Sajnos, elmondhatom magamról, hogy én magam is ugyanígy követtem el életem során a legtöbb bűnt, én sem vagyok ez alól kivétel...

"Minden útai tiszták az embernek a maga szemei előtt; de a ki a lelkeket vizsgálja, az Úr az!" (Példabeszédek 16:2)

Miután reggel felébredtem, nem is beszéltem még az álomról senkinek, és már meg is történt még aznap délelőtt egy érdekesség, amit nem tudtam figyelmen kívül hagyni: elém jött a Facebook-on egy bejegyzés, egy cikk, képpel, arról, hogy Keanu Reeves az öreg, szürke hajú feleségével úgy néznek ki, mint a hajléktalanok! Elképedve néztem a cikket is, meg a képet is! Micsoda egybeesés! Sajnos nem mentettem el a cikket, így azt később már nem találtam meg, de lehet találni róluk éppen elég képet az interneten, ha rákeresünk. Így egyet én is tudtam mellékelni ide. Annak már nem néztem utána, hogy családja van-e a színésznek, mert nem találom fontosnak, lehetett csak egy amolyan "körítés" is a történethez, teljesen lényegtelen az álom jelentésének szempontjából. És, bár a valóságban, kor szerint maga a hölgy a fiatalabb, mégis, a szürke haja és a ráncai miatt valóban ő látszik idősebbnek, a párjához képest...

És mindezt úgy kaptam meg álomban, hogy nekem fogalmam sem volt arról, hogy a színésznek van-e felesége, azt meg főleg nem tudtam, hogy a hölgy egy idősebb megjelenésű nő!

A bejegyzés trackback címe:

https://samariai-asszony.blog.hu/api/trackback/id/tr9918489625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása